TruckMania|RPG

NOWA TRUCK MANIA ! PODMIANKI / MODY ! TO WSZYSTKO U NAS !

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-01-26 21:18:10

Izere
Moderator
Dołączył: 2016-01-26
Liczba postów: 7
Windows 7Chrome 47.0.2526.111

Regulamin

1. Postanowienia główne:

1.1 Godziny pracy: dni robocze: 9:00-21:00, soboty: 10:00 - 20:00, niedziele: 10:00 - 20:00, święta: 11:30 - 19:00.
1.2 Każdy lekarz musi w miarę swoich możliwości pracować w tych godzinach pracy.
1.3 Każdy pracownik może być na AFK maksymalnie 15 minut.
1.4 W przypadku pójścia na dłuższą przerwę, należy wyjść z serwera.
1.5 Każdy pracownik ma do wykorzystania 10 minutową przerwę na 1 godzinę.
1.6 Aby dostać wypłatę, należy przepracować 6 godzin na praktykach, 8 godzin na kontrakcie.
1.7 Każdy pracownik przed wyjściem z serwera musi zrespawnować (rozwalić) swój pojazd, lub doprowadzić do dobrego stanu i odstawić na bazę.
1.8 Należy dbać o bazę oraz nie pozostawiać w niej, lub jej obrębie zbędnych samochodów oraz innych śmieci.
1.9 Obowiązuje zakaz wpuszczania graczy na bazę, oprócz administratorów lub Policji [w razie włamania]
1.10 Pracownik Pogotowia ma prawo "podwózki" gracza/kolegi, maksymalnie 5 razy dziennie.
1.11 Należy okazywać swój poziom.
1.12 W ambulansach tuningować można jedynie felgi na każdy dostępny rodzaj.
1.13 Przed daniem usługi dla gracza, należy pobrać opłatę tej usługi zgodnie z cennikiem.
1.14 Na wezwanie jedzie zawsze pracownik, który znajduje się najbliżej wzywającego.
1.15 W przypadku AFK danego pracownika, na wezwanie jedzie drugi najbliżej znajdujący się lekarz.
1.16 Każdy pracownik przed pójściem na AFK ma obowiązek powiadomienia o tym innym pracownikom oraz wpisanie komendy: /zw
1.17 Jeżeli nie chcemy pracować w nadgodzinach, należy pójść na kierowcę (nie wolno wozić towarów)
1.18 Każdy pracownik ma obowiązek zdania pomyślnie egzaminu w ciągu 15 dni od wpisania się w kontrakty . Nie dotyczy egzaminu pilotażowego.
1.19 W przypadku wejścia innego gracza do naszego ambulansu, oraz naszej niechęci do podwiezienia jego, prosimy o pomoc admina i prosimy o warpa, bądź wyrzucamy go z pojazdu.
1.20 W przypadku wejścia innego gracza do naszego helikoptera, oraz naszej niechęci do podwiezienia jego, najpierw ostrzegamy go, żeby wyszedł. Jeżeli gracz dalej jest uparty i nie wychodzi, ostrzegamy go jeden raz, że możemy to za niego zrobić. Jeśli dalej nie wychodzi
prosimy kogoś z administracji lub gdy nie mamy możliwości, lądujemy oraz atakujemy lub porzucamy.
1.21 Po otrzymaniu wezwania, bind puszcza najbliżej znajdujący się wezwania pracownik oraz potwierdza je pod klawiszem ustawionym przez gracza.
1.22 Kiedy obsłużymy rannego, należy pod klawiszem ustawionym usunąć jego wezwanie.
1.23 Jeżeli gracz nagminnie pośpiesza lekarza, mamy prawo odrzucić wezwanie z powodu ponaglania pracowników.
1.24 Jeżeli podczas wezwania gracz umrze/wybuchnie, nie jedziemy do niego.
1.25 Helikoptera może używać gracz, który zaliczył na niego egzaminy.
1.26 Egzaminy na helikopter nie są obowiązkowe. Zdaje się je u lidera lub administratora
1.27 Używanie helikoptera bez zdania testów równa się z ostrzeżeniem.
1.28 Helikoptera używa zawsze osoba, która chce go używać i ma wyższą rangę od pozostałych obecnych na serwerze pracowników.
1.29 W przypadku niechęci do latania helikopterem w dany czas, obejmuje go obecna chcąca osoba rangę niżej.
1.30 Jeżeli osoby znajdujące się na tym samym stopniu chcą używać helikoptera, mają za zadanie dogadać się, kto i ile będzie prowadził helikopterem.
1.31 Odejście przed wypłatą wiąże się z rezygnacją jej otrzymania.
1.32 Zawsze przed otrzymaniem zapłaty za  usługi dla danego gracza, musimy sprawdzić, upewnić się, czy jest uprzywilejowany do darmowego leczenia, lub w panelu leczenia.
1.33 Jeżeli gracz ten nie posiada uprawnień, musi zapłacić za usługę według cennika.
1.34 Jeżeli gracz posiada uprawnienia, otrzymuje on usługę za darmo.
1.35 Na wezwania należy jechać pojazdem uprzywilejowanym.
1.36 Każdy pracownik ma nakaz zapoznania się z nowościami wprowadzanymi do frakcji.
1.37 Wezwania wypadku mają pierwszeństwo nad wezwaniami leczenia.
1.38 Używanie sygnałów, jeżeli nie jest się na wezwaniu jest  zabronione, grozi za to nawet obniżenie wypłaty bądź utratę szansy na premię.
1.39 Jeżeli nie mamy wezwania, zabronione jest używanie każdego typu sygnałów.
1.40 Przed wyjazdem na wezwania należy włączyć sygnał. Na wezwania  jedziemy z włączonym sygnałem.
1.41 Przed pójściem AFK należy wpisać komendę /afk.
1.42 Przed podaniem usługi należy wyjść z ambulansu/helikoptera.
1.43 Każdy pracownik ma obowiązek stosowania się do regulaminu.
1.43.1 Nieznanie go nie zwalnia pracowników, z jego przestrzegania
1.44 Zanim sprawdzimy uprawnienia należy się przedstawić swoją rangą.
1.45 Rozliczenia składamy zawsze do soboty godziny 19:00. W innym przypadku jeżeli dostanie się rozliczenie o 19:30 możliwe że nie będzie ono przyjęte.
1.46 Praktykant jest zawsze na dwa tygodnie.
1.47 Ostrzeżenia za aktywność można dostać tylko jedno, w innym przypadku jeśli otrzymamy drugie zostajemy dyscyplinarnie zwolnieni.
1.48 Od teraz jest całkowity zakaz brania kilku wezwań na raz oraz zawsze trzeba sprawdzać kto jest bliżej wezwania.

2. Nabór na pracowników Pogotowia:

2.1 Nabór odbywa się w temacie: rekrutacja.
2.2 Rekrutacja trwa do wybranego czasu przez lidera.
2.3 Każdy gracz ma szansę na dostanie się do Pogotowia.
2.4 Każdy pracownik po dostaniu się do Pogotowia ma czas 36 godzin, aby wpisać się w kontrakty i listę postaci.
2.5 Zbyt późne zapisanie się na listę skutkuje ciągiem dalszym Naboru oraz nie otrzymaniem praw pracownika dla tego gracza.
2.6 Każdy nowo przyjęty pracownik ma czas maksymalnie 7 dni na zdanie egzaminów.

3. Premie oraz dodatki:

3.1 Każdy pracownik może zostać obdarowany premią.
3.2 Premia wynosi maksymalnie $70.000.
3.3 Premię $15.000 otrzymuje się za przegranie w jednym tygodniu powyżej 17,5 godzin.
3.4 Wyższą premię można otrzymać za przekroczenie czasu gry powyżej 18 godzin oraz bardzo dobrą pracę.
3.5 Każdy pracownik może otrzymać miano pracownika tygodnia za najlepszą pracę, oraz za największą ilość godzin.
3.6 Jeżeli pracownik zdobędzie miano pracownika tygodnia trzy razy pod rząd, otrzymuje on premię $75.000 oraz 30 score.
3.7 Premię wyglądają od teraz tak
16h - 10 k 10 scora 
18h - 20k 15 scora
20h - 30k 20 scora
22h - 40k 25 scora

4. Urlopy

4.1 Każdy pracownik ma prawo wzięcia urlopu.
4.2 Każdemu pracownikowi przypada 6 dni urlopu płatnego oraz 7 dni urlopu bezpłatnego
4.3 Jeżeli gracz nie zgłosi urlopu, za brak aktywności będzie otrzymywał ostrzeżenia
4.4 Urlopy zgłaszamy w odpowiednim temacie.
4.5 Urlopy wracają od teraz
      Płatny - 3 tygodnie  by dostać 6 dni płatnego
      Bezpłatny - 2 tygodnie by dostać 7 bezpłatnego.
4.6 Urlopy nie sumują się.

5. Kontrakty

5.1 Każdy pracownik po przyjęciu do frakcji ma obowiązek w czasie 36 godzin podpisać kontrakt z frakcją.
5.2 Długość każdego kontraktu wynosi minimalnie miesiąc.
5.3 Kontrakty na czas nieokreślony pozwalają odejść po miesiącu.
5.4 Kontrakty na czas nieokreślony nie mają maksymalnej daty odejścia.

6. Ostrzeżenia

6.1 Każdy pracownik może posiadać maksymalnie 2 ostrzeżenia.
6.2 Pracownik, który otrzyma pierwsze ostrzeżenie, otrzymuje 50% swojej wypłaty.
6.3 Pracownik, który otrzyma drugie ostrzeżenie, zostaje zawieszony w prawach Pogotowia na okres 5 dni.
6.4 Pracownik, który otrzyma trzecie ostrzeżenie, zostaje zwolniony dyscyplinarnie.
6.5 Pierwsze ostrzeżenie, w przypadku nie otrzymania drugiego kasuje się po czasie dwóch tygodni.
6.5 Jeżeli otrzymamy pierwsze ostrzeżenie, a do tego dojdzie drugie i trzecie, kasuje się ono po czasie jednego miesiąca.
6.6 Jeżeli otrzymamy drugie ostrzeżenie, a trzeciego nie, kasuje się ono po czasie trzech tygodni.
6.7 Jeżeli pierwsze ostrzeżenie wyzeruje się wcześniej niż drugie lub trzecie, te kolejne zmieniają miejsce niżej.
6.8 Pracownik, która otrzyma dwa ostrzeżenia z tego samego powodu, zostaje automatycznie zwolniony dyscyplinarnie.

6. Czarna lista

6.1 Na czarną listę dodajemy graczy, którzy podczas leczenie wychodzą [Quit] lub w nieodpowiedni sposób wyrażają się do lekarza oraz uciekają podczas wezwania.
6.2 Raport wysyłający gracza na czarną listę składamy w temacie Czarna lista.
6.3 Aby raport został przyjęty, obowiązkiem jest podanie Nicku gracza oraz wysłanie SS'a ze zdarzenia.Jeżeli lider widział zdarzenie to ss nie jest obowiązkowy.
6.4 Z czarnej listy można wyjść po dwóch tygodniach od dodania gracza na nią.

7. Kary

7.1 Kara obowiązuje każdego pracownika, ale nie musi zostać nadana.
7.2 Zwolnienie dyscyplinarne: -245 score oraz -$260.000.
7.3 Odejście z podpisanym kontraktem:
I tydzień = 230 score oraz 240.000$.
II tydzień = 185 score oraz 180.000$
III tydzień = 120 score oraz 119.000$
IV tydzień = 60 score oraz 55.000$
7.4 Napisanie podania do innej frakcji/firmy: -196 score oraz -$160.000.
7.5 Nie zatankowanie swojego przydziału: -$5.000 z wypłaty oraz ostrzeżenie.
7.6 Pojechanie na wezwanie pojazdem nieuprzywilejowanym: -$5.000 z wypłaty oraz ostrzeżenie.
7.7 Obrażanie innych na czacie ogólnym/forum:zwolnienie dyscyplinarne.
7.8 Podawanie nieodpowiednich informacji dotyczących Pogotowia osobom z zewnątrz:ostrzeżenie oraz -27.500 z wypłaty.
7.9 Każde uciekanie od kary skutkuje pomnożeniem jej x2
7.10 Kara za odejście może zostać obwyżona/obniżona.
7.11 Kary się sumują.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
partyrmxserver - new-world - npr - forumkolka - wweinfo